Понеділок, 20.05.2024, 01:20
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » 2014 » Грудень » 7 » З досвіду роботи
    10:49
    З досвіду роботи

    Основне завдання , що я визначила для себе , як вчителя суспільствознавчих дисциплін - дати своїм  дітям такі стимули навчання, які зможуть викликати в них інтерес до вивчення предметів. Адже я  маю можливість користуватися масою видів наочного матеріалу та засобів її надання, що дуже важливо для результатів навчання учнів та досягнення освітніх, виховних і розвиваючих завдань навчання, адже вивчення курсів суспільствознавчих дисциплін  покликане сприяти формуванню в учнів, дітей старшого підліткового віку цілісного, інтегрованого представлення про минуле і сьогодення світової цивілізації, тенденції її розвитку, без чого неможливо орієнтуватися в потоці подій суспільно-політичного життя, визначати власну громадянську позицію. Що стосується нововведень у застосуванні наочних засобів навчання на уроках  суспільствознавчих дисциплін, то в першу чергу необхідно сказати про широке застосування  технічних засобів навчання у викладанні, що розширює коло можливостей вчителя в пошуку і подачі наочного матеріалу на уроках.  Адже в основу  процесу  навчання і виховання покладено  увагу, любов до дитини, бажання творити добро, небайдужість, а це забезпечує відносини партнерства, повагу до  особистості  дитини.  Тож маю на меті за допомогою наочного методу  навчити дітей  розвивати потреби в самопізнанні, саморозумінні, саморегуляції, вмінні розв'язувати  конфлікти, адекватно оцінювати свою діяльність, навколишній світ , вміння взаємодіяти з людьми , виконувати життєві та соціальні ролі, вирішувати  проблеми і задачі. Важливо,  щоб діти  розуміли, що вони просуваються вперед, відчували задоволення від власного успіху й успіху тих, хто поруч, бачили позитивний результат.  Я прагну навчити  жити  дітей в суспільстві за законами

    Інтересу

                Самостійності

                        Творчості

                                 Освіченості

                                         Розуму

                                                  Інтелектуальності

                                                         Яскравості

    У 2012-2013 навчальному році викладаю  шкільні суспільнознавчі дисципліни  у 5-11 класах за  наступними програмами:

     

       5 клас -  «Вступ до історії». Нова редакція навчальної програми з історії України для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів (35 год.),  впроваджена наказом МОН України 05 травня 2010 р.  програма в газеті  «Історія України» Опублікована  (видавництво «Шкільний світ») № 41 в листопаді  2010 р. та розміщена на сайті МОН України.

     

       6-9 класи навчатимуться за навчальною програмою «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 класи» (нова редакція), затвердженою МОН України 05 травня 2010 р. і розміщена на сайті Міністерства і опублікована в газеті «Історія України».

     

      Для 10-11 класів академічного рівня та рівня стандарту чинними є  програми  «Історія  України. 10-11 класи» авторів Пометун О.І., Гупана Н.М., Фреймана Г.О. (52 год. на рік).

     

      Вивчення всесвітньої історії у 10-11 класах рівня стандарту  та академічного здійснюватиметься за програмою «Всесвітня історія. 10-11 класи» авторів Ладиченко Т .В. та ін. Програма розрахована на 35 год. річних.

     

     Для учнів 9 класу «Правознавство.Практичний курс» (авт. Ремех Т.О., Пометун О.І.) 2009р, розрахована на 35 годин .

    Для учнів 10 класу "Правознавство. 10 - 11 (рівень стандарту, академічний рівень)" (авт. Палійчук Н.Й., Котюк І.І.) видавництво Поліграфкнига 2010р Програма розрахована на 35 год.річних.

    Програма курсу "Людина і світ" для загальноосвітніх навчальних закладів 11клас . Видавництво Поліграфкнига ,розрахована на 35год на рік  Всі вищезазначені програми для 10-11 класів, запроваджені у 2010 році, розміщені на офіційному сайті Міністерства  (www. mon.gov. ua) та надруковані  у газеті «Історія України» (видавництво «Шкільний світ»).

     

    Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. „Етика”для учнів 5-6 класів видавництво Перун 2005рік. Програма розрахована на 35 год.річних.

     

    Рівень навчальних досягнень характеризується сталістю або поступовим підвищенням, про що свідчать щорічні призові місця на районних олімпіадах з історії та правознавства

     

    Досягнення учнів

     

    2009-2010 навчальний рік

    Дударь Іван –учень 11 класу – І місце в ІІ турі олімпіади з історії

    Костюк Валентин- учень 8 класу І місце в ІІ турі олімпіади з історії

    2010-2011 навчальний рік

    Костюк Валентин- учень 9 класу І місце в ІІ турі олімпіади з історії

    Пшенична Ірина – учениця 8 класу – І місце в ІІ турі олімпіади з історії

     

    2011-2012 навчальний рік

    Костюк Валентин – учень 10 класу – ІІ місце в ІІ турі олімпіади з історії

    Алмаші Костянтин – учень 9 класу ІІ місце в ІІ турі олімпіади з історії

    Пащук Тетяна – учениця 10 класу ІІ місце в ІІ турі олімпіади з правознавства

    2012-2013 навчальний рік

    Пшенична Ірина – учениця 10 класу І місце в ІІ турі олімпіади з правознавства

    Алмаші Костянтин – учень 10  класу ІІ місце в ІІ турі олімпіади з історії

    Конференції

    Березень 2008р виступ на  науково-дослідницькій конференції на тему  «Голодомор 1932-1933років, як частина історії нашого краю»

    Квітень 2010 виступ учнів з власним проектом на  районній  конференції  «Вічний вогонь пам'яті»

    18.04.2010 виступ учнів «Нащадків Перемоги» з  пошуково- дослідницькою  роботою       «Остайбайтери  Кочубеївської  сілької ради»

    18.05.11  участь у конференції на тему « Початок Великої Вітчизняної  війни у Високопільському районі»

    2011р маю друковану статтю в газеті «Високе поле»  на тему «Визволення села Кочубеївка»

     

    Пошуково-дослідницька робота

    2008р участь в історико-краєзнавчій експедиції «Колосок памяті»

    2008р пошуково-дослідницька робота «Голодомор 1932-1933років- стежинами болючих спогадів»

    12.12.2009 участь в обласному конкурсі « Ідея соборності українців в творчості Т. Г. Шевченка»

    10.01 участь в українському конкурсі слідами історії «Історія Кочубеївської церкви»

    2010 участь в конкурсі  «Історія міст і сіл України»

    2013 участь в конкурсі «Історія міст і сіл України»

    Участь в  щорічній естафеті  до річниці визволення України від німецько-фашиських загарбників

     

    Семінари

    Листопад  2008р  виступ на семінарі   «Гетьманщина як могутній фактор утворення української державності»

    03.12 виступ на семінарі на тему « Позакласна робота з правознавства»

    04.12.09 доповідь «Права людини: історія і сучасність»

    2012 виступ-презентація власного досвіду роботи  на тему «А я роблю так…»

     

    Районне методичне об'єднання вчителів історії

    09.01 09 виступ на методичному об'єднані «Сучасний урок історії»

    Вересень 2010 методоб'єднання  «Подолання негативних проявів стереотипного мислення та формування толерантності, як основи співжиття в полікультурному суспільстві»

    15.11 10 доповідь  «Формування духовності учнів на уроках суспільних дисциплін»

    09.01. 2013 доповідь на тему «Діалог культур, як модель навчання історії у школі»

    Шкільне методичне об'єднання вчителів гуманітарного циклу

    Доповідь на тему «Розвиток інноваційного мислення вчителя, як умова його мобільності»

    Виступ на тему «Шляхи підвищення якості та ефективності викладання історії»

    Доповідь на тему: «Особистісно-зорієнтоване навчання на уроках історії та правознавства»

     

    Педради

    Вересень 2012 виступ на тему «Звіт класного керівника про роботу з батьками»

    Листопад 2012р виступ на тему «Самоосвіта, як засіб творчої компетенції вчителя»

    Січень 2013 виступ на тему «Взаємодія класного керівника з батьками – запорука успіху»

     

    Відкриті уроки

    20.01.2008р урок історії в 9 класі на тему «Україна в 1907-1911р.Столипінська аграрна реформа»

    21.01.2013р урок правознавства в10клас на тему «Конституційні права, свободи та обов'язки людини і громадянина»

     

    Виховні заходи

    28.10.2010 відкритий виховний захід в рамках методичного фестивалю на тему «Подорож  до Храму Природи»

     

    Будучи класним керівником на шкільному методичному об'єднанні класних керівників ділилась досвідом на тему «Згуртування учнівського колективу-одне з  завдань  класного керівника»

    «Сучасна робота класного керівника»

     «Форми та методи роботи  з батьками»

     

    Постійно, згідноробочого навчального плану,  проводяться предметні тижні (історії та правознавства), інформаційні прес-центри, лінійки, відзначаються визначні  історичні дати

     

    Розміщені матеріали в «Учительському журналі» видавничої групи «Основа» на тему:

    Презентація «Конституційні права та свободи людини і громадянина» та урок в 9класі на тему « Україна в 1907-1914рр. Столипінська аграрна реформа» про що маю відповідні сертифікати.

     

    Взяла участь в навчальному курсі організованому Міністерством освіти і науки України та Інститутом інноваційних технологій та змісту освіти «Компанією Майкрософт»  «Основи безпечної роботи з  ІКТ в навчальному закладі»
     

    Протягом останніх років оформила кабінет історії.

    Створенні дидактичні матеріали до уроків історії. Видається щомісячний історично-правовий вісник «Феміда», до визначних історичних дат видаються буклети. В кабінеті наявні всі мультимедійні засоби навчання історії, які рекомендовані  Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України

    Мультимедійні засоби  наявні в кабінеті історії КЗ «Кочубеївська ЗОШ І-ІІІ ступенів»

     

    1.Педагогічний програмний засіб «Міфи народів світу»

    2.Електронні атласи для школи

    3.Педагогічний програмний засіб «Новітня  історія 11клас»

    4.Педагогічний програмний засіб «Світ античної культури»

    5. 4.Педагогічний програмний засіб «Культура доби Відродження»

    6. Педагогічний програмний засіб «Історія України 9клас»

    7. Педагогічний програмний засіб: «Всесвітня історія 8клас"

    8. Педагогічний програмний засіб: «Історія середніх віків 7клас»

    9. Педагогічний програмний засіб: «Історія України 7клас»

    10. Зовнішнє незалежне оцінювання з історії на 200балів

    11.Тестові завдання з історії

    12.Країна Історія українських земель

    13. Замки

    14. Презентації, кінофільми, кінохроніка і т.д.

     

    Переглядів: 261 | Додав: nadia16 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz