Середа, 08.05.2024, 16:06
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Шановні гості!
    Я, Дударь Надія Вікторівна,
    вчитель КЗ "Кочубеївська ЗОШ  І-ІІІ ступенів" Високопільської районної ради Херсонської області,
    представляю  Вашій увазі свій досвід в рамках участі в професійному конкурсі "Учитель року - 2015"!
    Загальні відомості
    Дата народження: 20 квітня 1974 року
    Освіта: вища, у 1997 р. закінчила Миколаївський державний педагогічний університет ім.В.Сухомлинського
    Кваліфікація:  спеціаліст І категорії
    Стаж роботи: 16 років
    Посада: вчитель історії

                        КЗ «Кочубеївська ЗОШ І-ІІІ ступенів»

    Домашня адреса: с.Кочубеївка вул. Арташатська,76 Високопільський район, Херсонська область.

     

    Моє педагогічне кредо:

    Як пізнати себе? Не шляхом споглядання,

    а тільки шляхом діяльності. Спробуй виконати

    свій обов’язок і ти пізнаєш, що в тобі є

    Й.В. Ґете.

     

    ОСНОВНІ ПЕДАГОГІЧНІ ПРАВИЛА

    вимагай від дітей тільки те, що знаєш і робиш сама;

    пам’ятай, що не помиляється тільки той, хто нічого не робить;

    стимулюй дітей до творчої діяльності;

    не забувай, що дитина має право на власну думку;

    будь об’єктивною завжди;

    постійно вдосконалюйся;

    люби і поважай дітей

     

    На світі безліч  професій, але одна з  них – учитель, подобається  мені ще з раннього дитинства.
    Ішов час, і моя дитяча мрія здійснилася, я стала Вчителем. Кожного дня, ідучи до школи, я розумію, що не помилилася у виборі професії, ні, це і є він – мій життєвий шлях, мій поклик серця і душі. Сьогодні школа живе тим життям і тими процесами, що і держава, і в ній відбуваються ті ж зміни, що і в суспільстві. Єдинне залишається незмінним:-пізнання основ навчання. Вчитель, що прийшов сюди за покликом серця і душі, ніколи, ні за жодних обставин не залишить цю чарівну будівлю. Дві фігурив ньому: вчитель і учень. Перший відкриває першооснови; другий всотує їх. Вчитель і учень ніби живуть спільним життям. 

    "Відколи сонце сяє серед неба,
    Не жив такий, кому знання не треба.
    Які б віки прадавні не взяли ми-
    Розумні люди мовами усіми
    Знання шукали, сил не шкодували
    І речення у скелю вкарбували:
    "Знання для серця - світоч найясніший,
    Знання для тіла - панцир найміцніший"

                    Рудані

    Важливо, щоб діти розуміли, що навчання для них є основою гарного майбуття, що вони просуваються вперед, відчували задоволення від власного успіху й успіху тих, хто поруч, бачили позитивний результат. Я уважно ставлюсь до думок кожної дитини . Тому основне завдання , що я визначила для себе , як вчителя історії та правознавства - дати своїм  дітям нові стимули навчання, які зможуть викликати в них інтерес до вивчення суспільствознавчих дисциплін. Якщо значення зовнішніх стимулів зменшується, якщо способів  примушування не слід використовувати, якщо не можна розраховувати на загальний інтерес до предмета, то переді мною є лише один шлях. Я  повинна   організувати такий процес навчання, який викликатиме  почуття інтересу, руху вперед, розвитку. Єдиним засобом цього  є вплив на думку, і наочність лише тією мірою сприяє розвитку і поглибленню уважності, якою вона стимулює процес мислення. Насамперед треба пам’ятати, що наочність — це загальний принцип розумової праці школярів. К.Д.Ушинський писав, що діти думають «формами, звуками, фарбами і відчуттями».  Тому працюю над досвідом роботи на тему "Формування компетентної особистості школяра засобами наочності  на уроках суспільствознавчих дисциплін»

    Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz