Персональний сайт
|
Шановні гості!
Я, Дударь Надія Вікторівна,
вчитель КЗ "Кочубеївська ЗОШ І-ІІІ ступенів" Високопільської районної ради Херсонської області,
представляю Вашій увазі свій досвід в рамках участі в професійному конкурсі "Учитель року - 2015"! Загальні відомості
•Дата народження: 20 квітня 1974 року
•Освіта: вища, у 1997 р. закінчила Миколаївський державний педагогічний університет ім.В.Сухомлинського
•Кваліфікація: спеціаліст І категорії
•Стаж роботи: 16 років
•Посада: вчитель історії
КЗ «Кочубеївська ЗОШ І-ІІІ ступенів» •Домашня адреса: с.Кочубеївка вул. Арташатська,76 Високопільський район, Херсонська область.
Моє педагогічне кредо: Як пізнати себе? Не шляхом споглядання, а тільки шляхом діяльності. Спробуй виконати свій обов’язок і ти пізнаєш, що в тобі є Й.В. Ґете.
ОСНОВНІ ПЕДАГОГІЧНІ ПРАВИЛА вимагай від дітей тільки те, що знаєш і робиш сама; пам’ятай, що не помиляється тільки той, хто нічого не робить; стимулюй дітей до творчої діяльності; не забувай, що дитина має право на власну думку; будь об’єктивною завжди; постійно вдосконалюйся; люби і поважай дітей
На світі безліч професій, але одна з них – учитель, подобається мені ще з раннього дитинства.
Ішов час, і моя дитяча мрія здійснилася, я стала Вчителем. Кожного дня, ідучи до школи, я розумію, що не помилилася у виборі професії, ні, це і є він – мій життєвий шлях, мій поклик серця і душі. Сьогодні школа живе тим життям і тими процесами, що і держава, і в ній відбуваються ті ж зміни, що і в суспільстві. Єдинне залишається незмінним:-пізнання основ навчання. Вчитель, що прийшов сюди за покликом серця і душі, ніколи, ні за жодних обставин не залишить цю чарівну будівлю. Дві фігурив ньому: вчитель і учень. Перший відкриває першооснови; другий всотує їх. Вчитель і учень ніби живуть спільним життям.
"Відколи сонце сяє серед неба, Важливо, щоб діти розуміли, що навчання для них є основою гарного майбуття, що вони просуваються вперед, відчували задоволення від власного успіху й успіху тих, хто поруч, бачили позитивний результат. Я уважно ставлюсь до думок кожної дитини . Тому основне завдання , що я визначила для себе , як вчителя історії та правознавства - дати своїм дітям нові стимули навчання, які зможуть викликати в них інтерес до вивчення суспільствознавчих дисциплін. Якщо значення зовнішніх стимулів зменшується, якщо способів примушування не слід використовувати, якщо не можна розраховувати на загальний інтерес до предмета, то переді мною є лише один шлях. Я повинна організувати такий процес навчання, який викликатиме почуття інтересу, руху вперед, розвитку. Єдиним засобом цього є вплив на думку, і наочність лише тією мірою сприяє розвитку і поглибленню уважності, якою вона стимулює процес мислення. Насамперед треба пам’ятати, що наочність — це загальний принцип розумової праці школярів. К.Д.Ушинський писав, що діти думають «формами, звуками, фарбами і відчуттями». Тому працюю над досвідом роботи на тему "Формування компетентної особистості школяра засобами наочності на уроках суспільствознавчих дисциплін»
|
Copyright MyCorp © 2024 | Безкоштовний хостинг uCoz |