
представляю Вашій увазі свій досвід в рамках участі в професійному конкурсі "Учитель року - 2015"!
КЗ «Кочубеївська ЗОШ І-ІІІ ступенів»
Моє педагогічне кредо:
Як пізнати себе? Не шляхом споглядання,
а тільки шляхом діяльності. Спробуй виконати
свій обов’язок і ти пізнаєш, що в тобі є
Й.В. Ґете.
ОСНОВНІ ПЕДАГОГІЧНІ ПРАВИЛА
вимагай від дітей тільки те, що знаєш і робиш сама;
пам’ятай, що не помиляється тільки той, хто нічого не робить;
стимулюй дітей до творчої діяльності;
не забувай, що дитина має право на власну думку;
будь об’єктивною завжди;
постійно вдосконалюйся;
люби і поважай дітей
"Відколи сонце сяє серед неба,
Не жив такий, кому знання не треба.
Які б віки прадавні не взяли ми-
Розумні люди мовами усіми
Знання шукали, сил не шкодували
І речення у скелю вкарбували:
"Знання для серця - світоч найясніший,
Знання для тіла - панцир найміцніший"
Рудані
Важливо, щоб діти розуміли, що навчання для них є основою гарного майбуття, що вони просуваються вперед, відчували задоволення від власного успіху й успіху тих, хто поруч, бачили позитивний результат. Я уважно ставлюсь до думок кожної дитини . Тому основне завдання , що я визначила для себе , як вчителя історії та правознавства - дати своїм дітям нові стимули навчання, які зможуть викликати в них інтерес до вивчення суспільствознавчих дисциплін. Якщо значення зовнішніх стимулів зменшується, якщо способів примушування не слід використовувати, якщо не можна розраховувати на загальний інтерес до предмета, то переді мною є лише один шлях. Я повинна організувати такий процес навчання, який викликатиме почуття інтересу, руху вперед, розвитку. Єдиним засобом цього є вплив на думку, і наочність лише тією мірою сприяє розвитку і поглибленню уважності, якою вона стимулює процес мислення. Насамперед треба пам’ятати, що наочність — це загальний принцип розумової праці школярів. К.Д.Ушинський писав, що діти думають «формами, звуками, фарбами і відчуттями». Тому працюю над досвідом роботи на тему "Формування компетентної особистості школяра засобами наочності на уроках суспільствознавчих дисциплін»